Om Kaizen Consult AS
Kaizen er japansk og betyr «varig forandring til det bedre».
Kaizen Consult leverer kurs og konsulenttjenester innen HMS, lean, ytre miljø, arbeidsmiljø og kvalitet.
Vi har godkjente konsulenter som kan bistå din bedrift i å oppnå Miljøfyrtårnsertifisering.
Selskapet ble etablert i 2022 og holder til i Ulvenparken på Os, like sør for Bergen.
Ansatte
Elin Huseby
elin@kaizenconsult.no
+47 48 13 36 24
Brenner for kontinuerlig forbedring, standardisering og involvering.
Elin er utdannet ingeniør innen kvalitets- og HMS-ledelse ved Høgskolen på Vestlandet. Hun har erfaring fra olje- & gassbransjen, produksjon og kommunal sektor. Hun har jobbet i store og mellomstore bedrifter med teknisk sikkerhet, ISO-sertifisering, Lean, HMS- og kvalitetsledelse. Elin er sertifisert risk manager (QMCe RM-585), revisjonsleder (QLA 1335) og godkjent Miljøfyrtårnkonsulent.
Ellen Marie Westvik
emw@kaizenconsult.no
+47 99 77 17 17
Ellen Marie sin styrke er å gjøre teori om til lett anvendelig praksis, og bidra til forståelse for hvorfor HMSK-arbeid er viktig.
Hun har en omfattende utdanning innen helse, personalledelse og HMS- kultur og -ledelse. Med over 10 års erfaring som HMS-rådgiver er hun spesielt dyktig innen beredskap og risikohåndtering, og hennes ekspertise på området er uvurderlig for våre kunder. Ellen Marie er godkjent Miljøfyrtårnkonsulent og sertifisert revisjonsleder (QLA 1366).
Hun er kjent for å være en positiv og løsningsorientert person, alltid villig til å gå den ekstra milen for å finne de beste løsningene på utfordringer. Hun er også kjent for å være systematisk og grundig i sitt arbeid.
Våre verdier
Innovativ
Vi forsøker å fremme kreativitet og oppmuntring til innovative ideer som kan forbedre eksisterende metoder og praksis. Vi skal være åpne for å lære og tilegne oss ny kunnskap, det er avgjørende for å identifisere områder som kan forbedres. Vi er villige til å tilpasse oss endringer og justere strategier basert på tilbakemeldinger, endringer i lovkrav og resultater. Vi har fokus på å møte behovene til kundene våre for å sikre at forbedringer fører til reell verdiøkning.
Ansvarlig
Vi tar ansvar for å gjennomføre endringer og holde oss til forbedringsplaner. Vi skal være ærlige og oppriktige i ord og holdninger. Vi skal gjøre det vi sier vi skal gjøre. Vi skal være ydmyke overfor våre kunders prestasjoner og innrømme våre feil når det skjer. For oss er det viktig å komme tidsnok til avtaler, ha høy arbeidsmoral, stille forberedt og alltid gjøre vårt beste.
Folk
Vår viktigste verdi og vår viktigste ressurs. Vi anerkjenner at mennesker er kjerneelementet i enhver vellykket relasjon, fra våre dedikerte ansatte til våre verdifulle kunder. I Kaizen Consult er det rom for hele mennesket, både på gode og dårlige dager.